سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رژیم به وسیله ورزش و تغذیه سالم

بهترین راه برای کاهش وزن ولاغری

در دنیای امروز افراد سود جو و فرصت طلب همیشه دنبال راه هایی برای کسب درامد برای خود هستند و در این راه به روشهای مخطلفی متوصل می شوند و توجه زیادی هم به نتیجه و زیان های ناشی از بعضی کار هارا ندارند هدف برای آنها کسب در آمد بوده و فرد و سلامتی وی برایشان چندان مطرح نیست از این رو با تبلیغات کاذب آنواع قرص های لاغری ،عمل های جراحی مخطلف و دارو های مخطلف سعی در جذب افراد مشکل دار می کنند . بیایید کمی منطقی و واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم یک فرد 25ساله را در نظر بگیرید با قد 175cmو با وزن 110کیلو که این فرد تقریباً 35 کیلو اضافه وزن دارد و این اضافه وزن را طی چندین سال متوالی به دست آورده است چگونه ممکن است بتوان یک ماهه و حتی بعضی افراد قول مدت زمان کمتر از این را هم میدهند از بین برود که ممکن نیست واگر هم دیدید که زمانی ممکن شد یقین بدانید که این روش درست نبوده و عوارض ناشی از آن از خود چاقی بدتر است و حتی گاهی به مرگ فرد هم منجر می شود . این جانب که خود زمانی از مشکل اضافه وزن رنج می بردم در این سایت بنا دارم روشی را که خود در طی یک سال به کار برده و وزن خودم را تا حدود دلخواه خودم پایین آوردم به دوستان علاقه مند معرفی کنم .اعتقادم این نیست که همه گفته هایم درست وبهترین است ولی تاحدودی با صبر وشکیبایی پاسخگو است فقط پشت کار و اعتماد به نفس می خواهد . واین که فرد تصمیم بگیرد و بخواهد و یقین داشته باشد که می تواند (من می توانم)انسان موجود توانا یی هست و قادر به هر کاری می باشد انسان موجودی است که توانست به فضا سفر کند ،هسته را شکافت،و دنیا را متحول کرده است تصمیم به داشتن تناسب اندام که چیزی نیست و در مقایسه با کار های بزرگ نا چیز است.